Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1119
Τίτλος: Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών από την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Πληροφόρησης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Συγγραφείς: Alvanoudi, Noula
Zontanos, Kostas
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Social sciences::Media and communications::Library science
Λέξεις-Κλειδιά: υπηρεσία ηλεκτρονικής πληροφόρησης
έρευνα ικανοποίησης χρηστών
συνεργατικές υπηρεσίες ηλεκτορνικής πληροφόρησης
βιβλιοθήκη πανεπιστημίου Μακεδονίας
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοε-2006
Τίτλος Τόμου: 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών: Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες και κοινωνίες των πολιτών
Επιτομή: Η εργασία αφορά στην έρευνα ικανοποίησης χρηστών από την Υπηρεσία Υποβολής Ερωτήσεων “e-ρώτηση” μετά από 1 χρόνο παροχής της, η οποία δημιουργήθηκε μέσω της Virtual Reference Service (Εικονική Υπηρεσία Πληροφόρησης) QuestionPoint της OCLC και της Library of Congress (LC). Πιο συγκεκριμένα, ερευνάται η ικανοποίηση των χρηστών όσον αφορά στο χρόνο και στην ποιότητα απάντησης, στην ευκολία χρήσης της υπηρεσίας και εντοπισμού της στην ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης, καθώς και στη γνώση του Βιβλιοθηκονόμου. Επίσης, ερευνάται και η επιθυμία των χρηστών για συνέχιση παροχής της υπηρεσίας. Με βάση την έρευνα ικανοποίησης χρηστών και γενικότερα την αποτίμηση της υπηρεσίας εξάγονται συμπεράσματα για τη βελτίωση της καθώς και τη διεύρυνσή της υπηρεσίας μέσω συνεργασίας των ελληνικών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών.
URI: https://www.lib.uom.gr/images/pdf/dhmosieuseis/arxeio/pdf/patron_satisfaction_survey.pdf
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1119
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Δημοσιεύσεις Προσωπικού



Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons