Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1127
Τίτλος: 0 ρόλος του/της εκπαιδευτικού στην ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Συγγραφείς: Αποστολίδου, Μαρία
Polymili, Aikaterini
Επιμελητές: Μαλαφάντης, Κωνσταντίνος
Παπαδοπούλου, Βασιλική
Αυγητίδου, Σοφία
Ιορδανίδης, Γεώργιος
Μπέτσας, Ιωάννης
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Social sciences
FRASCATI::Humanities
Λέξεις-Κλειδιά: Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Μαθησιακές δυσκολίες
Κοινωνικές δεξιότητες μαθητών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Εκδότης: Διάδραση
Πηγή: Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδας
Τόμος: Α
Πρώτη Σελίδα: 1690
Τελευταία Σελίδα: 1706
Τίτλος Τόμου: 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος (ΠΕΕ): Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα
Επιτομή: The following study investigate the secondary education teachers' role in the encouragement of the social skills of the students with Special Learning Disabilities. The Special Learning Disabilities are a crucial factor in the appearance of social and behavioral problems of the students due to the disappointment and frustration they experience during their academic progress. The results of this study demonstrate that the students face difficulties in communicating with their classmates, which lead to the creation of problematic relations with their peers. Moreover, the students' social skills present deficits as they have difficulty in completing their group assignments and in managing their intense emotions.
URI: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1127
ISBN: 978-960-99909-7-4
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής



Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.