Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1127
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.author | Αποστολίδου, Μαρία | - |
dc.contributor.author | Polymili, Aikaterini | - |
dc.contributor.editor | Μαλαφάντης, Κωνσταντίνος | - |
dc.contributor.editor | Παπαδοπούλου, Βασιλική | - |
dc.contributor.editor | Αυγητίδου, Σοφία | - |
dc.contributor.editor | Ιορδανίδης, Γεώργιος | - |
dc.contributor.editor | Μπέτσας, Ιωάννης | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-05T09:06:33Z | - |
dc.date.available | 2022-04-05T09:06:33Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.isbn | 978-960-99909-7-4 | en_US |
dc.identifier.uri | https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1127 | - |
dc.description.abstract | The following study investigate the secondary education teachers' role in the encouragement of the social skills of the students with Special Learning Disabilities. The Special Learning Disabilities are a crucial factor in the appearance of social and behavioral problems of the students due to the disappointment and frustration they experience during their academic progress. The results of this study demonstrate that the students face difficulties in communicating with their classmates, which lead to the creation of problematic relations with their peers. Moreover, the students' social skills present deficits as they have difficulty in completing their group assignments and in managing their intense emotions. | en_US |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.publisher | Διάδραση | en_US |
dc.source | Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδας | en_US |
dc.subject | FRASCATI::Social sciences | en_US |
dc.subject | FRASCATI::Humanities | en_US |
dc.subject.other | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | en_US |
dc.subject.other | Μαθησιακές δυσκολίες | en_US |
dc.subject.other | Κοινωνικές δεξιότητες μαθητών | en_US |
dc.title | 0 ρόλος του/της εκπαιδευτικού στην ενίσχυση των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών/-τριών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.contributor.department | Τμήμα Οικονομικών Επιστημών | en_US |
local.identifier.volume | Α | en_US |
local.identifier.firstpage | 1690 | en_US |
local.identifier.lastpage | 1706 | en_US |
local.identifier.volumetitle | 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος (ΠΕΕ): Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα | en_US |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Αποστολίδου_Πολυμίλη_Ο ρόλος του_της εκπαιδευτικού στην ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών_τριών με μαθησιακές δυσκολίες.pdf | 762,57 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.