Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1278
Τίτλος: myLIBRARYlive: Ξανακερδίζοντας τη χαμένη αίσθηση προσωπικής επαφής
Συγγραφείς: Polymeraki, Fotini
Katsaouni, Katerina
Vozana, Paraskevi
Vozana, Sofia
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics)
Λέξεις-Κλειδιά: virtual reference services
academic libraries
user satisfaction
teleconferencing
face-to-face
Ημερομηνία Έκδοσης: 26-Οκτ-2021
Εκδότης: Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πατρών
Πηγή: 27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
Πρώτη Σελίδα: 1
Τελευταία Σελίδα: 19
Τίτλος Τόμου: 27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών: Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες: φάροι ελευθερίας της γνώσης
Επιτομή: Από το Μάρτιο του 2020, οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες κλήθηκαν να ανταποκριθούν στις συνθήκες περιορισμού των ελεύθερων μετακινήσεων λόγω των μέτρων ασφαλείας για την αποφυγή εξάπλωσης του covid-19, χωρίς να είναι πλέον εφικτή η πρόσβαση στο φυσικό τους χώρο. Η πληροφοριακή εξυπηρέτηση των χρηστών προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα και ο τρόπος εξυπηρέτησης παρέχονταν πλέον αποκλειστικά με απομακρυσμένες μεθόδους. Η Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης (ΒΚΠ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας που είχε ήδη αναπτύξει και εφάρμοζε με επιτυχία την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση με τρείς τρόπους (e-ρώτηση, instant messaging, τηλέφωνο), αναγνώρισε την ανάγκη να προστεθεί ένας νέος τρόπος μέσω τηλεδιάσκεψης. Στόχος της υπηρεσίας, που ονομάστηκε myLIBRARYlive, ήταν να εξυπηρετεί το κοινό που δεν μπορούσε να παραστεί με φυσική παρουσία στο χώρο της Βιβλιοθήκης και να καλύπτει εξ αποστάσεως την ανάγκη επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο, προσομοιάζοντας τη δια ζώσης εξυπηρέτηση. Επιλέχτηκε η πλατφόρμα zoom διότι η ΒΚΠ διέθετε λογαριασμό στο συγκεκριμένο εργαλείο για να πραγματοποιεί διαδικτυακά τα σεμινάρια Πληροφοριακής Παιδείας και τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας ήταν εξοικειωμένα με τη χρήση της πλατφόρμας λόγω της διαδικτυακής εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας εισήγησης είναι να αξιολογηθεί η νέα υπηρεσία με την οποία δίνεται η δυνατότητα να επιτευχθεί η πρόσωπο με πρόσωπο (face-to-face) επικοινωνία μεταξύ βιβλιοθηκονόμου και χρήστη, καθώς και η δυνατότητα διάδρασης μεταξύ των δύο συμμετεχόντων. Για τη διεξαγωγή της έρευνας δομήθηκε ερωτηματολόγιο μέσω της εφαρμογής Google Forms και έγινε ηλεκτρονική αποστολή του σε αυτούς που χρησιμοποίησαν την υπηρεσία. Επιπλέον, αποτυπώνεται η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα της ΒΚΠ στις νέες απαιτήσεις με μια μέθοδο εξυπηρέτησης που ενισχύει το εξωστρεφές και φιλικό της προφίλ απέναντι στο κοινό, με εύχρηστο και αποτελεσματικό τρόπο. Τέλος, εξετάζεται εάν οι χρήστες της υπηρεσίας θα εξακολουθούσαν να τη χρησιμοποιούν και μετά το πέρας της πανδημίας.
URI: https://www.lib.uom.gr/images/pdf/dhmosieuseis/prosfates/pdf/myLIBRARYlive.pdf
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1278
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Δημοσιεύσεις Προσωπικού

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
myLIBRARYlive.pdf1,26 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
myLIBRARYliveppt.pdf1,4 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons