Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1278
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorPolymeraki, Fotini-
dc.contributor.authorKatsaouni, Katerina-
dc.contributor.authorVozana, Paraskevi-
dc.contributor.authorVozana, Sofia-
dc.date.accessioned2022-09-12T06:19:32Z-
dc.date.available2022-09-12T06:19:32Z-
dc.date.issued2021-10-26-
dc.identifier.urihttps://www.lib.uom.gr/images/pdf/dhmosieuseis/prosfates/pdf/myLIBRARYlive.pdfen_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1278-
dc.description.abstractΑπό το Μάρτιο του 2020, οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες κλήθηκαν να ανταποκριθούν στις συνθήκες περιορισμού των ελεύθερων μετακινήσεων λόγω των μέτρων ασφαλείας για την αποφυγή εξάπλωσης του covid-19, χωρίς να είναι πλέον εφικτή η πρόσβαση στο φυσικό τους χώρο. Η πληροφοριακή εξυπηρέτηση των χρηστών προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα και ο τρόπος εξυπηρέτησης παρέχονταν πλέον αποκλειστικά με απομακρυσμένες μεθόδους. Η Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης (ΒΚΠ) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας που είχε ήδη αναπτύξει και εφάρμοζε με επιτυχία την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση με τρείς τρόπους (e-ρώτηση, instant messaging, τηλέφωνο), αναγνώρισε την ανάγκη να προστεθεί ένας νέος τρόπος μέσω τηλεδιάσκεψης. Στόχος της υπηρεσίας, που ονομάστηκε myLIBRARYlive, ήταν να εξυπηρετεί το κοινό που δεν μπορούσε να παραστεί με φυσική παρουσία στο χώρο της Βιβλιοθήκης και να καλύπτει εξ αποστάσεως την ανάγκη επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο, προσομοιάζοντας τη δια ζώσης εξυπηρέτηση. Επιλέχτηκε η πλατφόρμα zoom διότι η ΒΚΠ διέθετε λογαριασμό στο συγκεκριμένο εργαλείο για να πραγματοποιεί διαδικτυακά τα σεμινάρια Πληροφοριακής Παιδείας και τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας ήταν εξοικειωμένα με τη χρήση της πλατφόρμας λόγω της διαδικτυακής εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας εισήγησης είναι να αξιολογηθεί η νέα υπηρεσία με την οποία δίνεται η δυνατότητα να επιτευχθεί η πρόσωπο με πρόσωπο (face-to-face) επικοινωνία μεταξύ βιβλιοθηκονόμου και χρήστη, καθώς και η δυνατότητα διάδρασης μεταξύ των δύο συμμετεχόντων. Για τη διεξαγωγή της έρευνας δομήθηκε ερωτηματολόγιο μέσω της εφαρμογής Google Forms και έγινε ηλεκτρονική αποστολή του σε αυτούς που χρησιμοποίησαν την υπηρεσία. Επιπλέον, αποτυπώνεται η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα της ΒΚΠ στις νέες απαιτήσεις με μια μέθοδο εξυπηρέτησης που ενισχύει το εξωστρεφές και φιλικό της προφίλ απέναντι στο κοινό, με εύχρηστο και αποτελεσματικό τρόπο. Τέλος, εξετάζεται εάν οι χρήστες της υπηρεσίας θα εξακολουθούσαν να τη χρησιμοποιούν και μετά το πέρας της πανδημίας.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΒιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πατρώνen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.source27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics)en_US
dc.subject.othervirtual reference servicesen_US
dc.subject.otheracademic librariesen_US
dc.subject.otheruser satisfactionen_US
dc.subject.otherteleconferencingen_US
dc.subject.otherface-to-faceen_US
dc.titlemyLIBRARYlive: Ξανακερδίζοντας τη χαμένη αίσθηση προσωπικής επαφήςen_US
dc.typeConference Paperen_US
local.identifier.firstpage1en_US
local.identifier.lastpage19en_US
local.identifier.volumetitle27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών: Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες: φάροι ελευθερίας της γνώσηςen_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Δημοσιεύσεις Προσωπικού

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
myLIBRARYlive.pdf1,26 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
myLIBRARYliveppt.pdf1,4 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons