Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1419
Τίτλος: Μια εναλλακτική προσέγγιση διδασκαλίας του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Συγγραφείς: Satratzemi, Maya
Dagdilelis, Vassilios
Evangelidis, Georgios
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Λέξεις-Κλειδιά: Εκπαιδευτικά προγραμματιστικά περιβάλλοντα
Μικρόκοσμοι προγραμματισμού
Δυσκολίες εκμάθησης προγραμματισμού
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπ-2002
Πρώτη Σελίδα: 289
Τελευταία Σελίδα: 298
Τίτλος Τόμου: Πρακτικά 3ου Συνεδρίου ΕΤΠΕ “Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση”, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος. Τόμος Α’, Επιμ. Α. Δημητρακοπούλου, Εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Επιτομή: Η εισαγωγή του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χαρακτηρίστηκε από μια ασαφή πολική από τη μεριά της Πολιτείας. Η ασάφεια αυτή εντοπίζεται σε πολλαπλά επίπεδα: τόσο στο περιεχόμενο όσο και τους στόχους της διδασκαλίας του σχετικού γνωστικού αντικειμένου. Τα τελευταία κυρίως χρόνια παρατηρείται ένας σχετικός περιορισμός της διδασκαλίας του προγραμματισμού θεωρουμένου ως ειδικού αντικειμένου. Υιοθετώντας την αντίθετη υπόθεση, ότι δηλαδή ο προγραμματισμός είναι ένα γενικού ενδιαφέροντος διανοητικό εργαλείο, παραθέτουμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα διδασκαλίας του προγραμματισμού, σε αρχάριους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η διδασκαλία αυτή στηρίζεται ακριβώς όχι στις τεχνικές ιδιαιτερότητες του προγραμματιστικού αυτού μοντέλου, αλλά στη γενικότερη παιδευτική και διανοητική του αξία.
URI: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1419
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2002_ΕΤΠΕ_ΣΔΕ_Ρόδος.pdf411,99 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons