Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1424
Τίτλος: Μία Μελέτη Περίπτωσης της Διδασκαλίας του Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τα LEGO Mindstorms
Συγγραφείς: Kagani, Katerina
Dagdilelis, Vassilios
Satratzemi, Maya
Evangelidis, Georgios
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Λέξεις-Κλειδιά: ∆ιδασκαλία προγραµµατισµού
Εκπαιδευτικά προγραµµατιστικά περιβάλλοντα
Δυσκολίες αρχάριων προγραµµατιστών
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτ-2005
Τίτλος Τόμου: On-line Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου “Η Διδακτική της Πληροφορικής”, Κόρινθος
Επιτομή: Οι δυσκολίες που συναντούν οι αρχάριοι προγραµµατιστές αποτέλεσαν το κίνητρο για την αναζήτηση νέων µεθόδων διδασκαλίας για τα εισαγωγικά µαθήµατα προγραµµατισµού. Τα τελευταία χρόνια, η διδασκαλία του προγραµµατισµού έχει επηρεαστεί από την εµφάνιση φυσικών µηχανικών µοντέλων που συνδέονται µε υπολογιστή και µπορούν να κινούνται, να εκτελούν έργα και γενικά να αλληλεπιδρούν. Στο πλαίσιο της εργασίας αυτής προτείνεται µια µέθοδος διδασκαλίας του προγραµµατισµού που στηρίζεται στην καθοδήγηση των ροµπότ Lego Mindstorms, από προγράµµατα που συντάσσονται µε τη βοήθεια του γραφικού προγραµµατιστικού περιβάλλοντος Robolab. Παρουσιάζεται επίσης η εφαρµογή της πρότασης αυτής στη ∆ευτεροβάθµια εκπαίδευση και εξετάζεται ο βαθµός στον οποίο συµβάλλει η νέα αυτή προσέγγιση στην εξάλειψη των αδυναµιών και των προβληµάτων της παραδοσιακής µεθόδου εισαγωγής στον προγραµµατισµό.
URI: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1424
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2005_Διδακτική_της_Πληροφορικής_Κόρινθος_Καγκάνη.pdf623,41 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons