Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/158
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorPaschali, Maria-Eleni-
dc.contributor.authorAmpatzoglou, Apostolos-
dc.contributor.authorBibi, Stamatia-
dc.contributor.authorChatzigeorgiou, Alexander-
dc.contributor.authorStamelos, Ioannis-
dc.contributor.editorKapitsaki, G-
dc.contributor.editorSantana de Almeida, E-
dc.date.accessioned2019-10-28T09:21:15Z-
dc.date.available2019-10-28T09:21:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier10.1007/978-3-319-35122-3_11en_US
dc.identifier.isbn978-3-319-35121-6en_US
dc.identifier.isbn978-3-319-35122-3en_US
dc.identifier.issn0302-9743en_US
dc.identifier.issn1611-3349en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-35122-3_11en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/158-
dc.language.isoenen_US
dc.relation.ispartofseriesLecture Notes in Computer Scienceen_US
dc.subjectFRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciencesen_US
dc.titleA Case Study on the Availability of Open-Source Components for Game Developmenten_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικήςen_US
local.identifier.volume9679en_US
local.identifier.volumetitleSoftware Reuse: Bridging with Social-Awareness. ICSR 2016en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
paschali-reuse-components-games.pdf192,28 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.