Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/172
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorAmpatzoglou, Apostolos-
dc.contributor.authorStamelos, Ioannis-
dc.contributor.authorGkortzis, Antonios-
dc.contributor.authorDeligiannis, Ignatios-
dc.date.accessioned2019-10-28T10:42:05Z-
dc.date.available2019-10-28T10:42:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier10.1145/2393132.2393152en_US
dc.identifier.isbn9781450316378en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1145/2393132.2393152en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/172-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectFRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciencesen_US
dc.titleA methodology on extracting reusable software candidate components from open source gamesen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικήςen_US
local.identifier.firstpage93en_US
local.identifier.lastpage100en_US
local.identifier.volumetitleProceeding of the 16th International Academic MindTrek Conferenceen_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
A Methodology on Extracting Reusable Software Components from Open Source Games.pdf1,84 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.