Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/181
Τίτλος: Quality in bank service encounters
Συγγραφείς: Alexiadou, Chrysi
Stylos, Nikolaos
Andronikidis, Andreas
Bellou, Victoria
Vassiliadis, Chris A.
Τύπος: Article
Θέματα: FRASCATI::Social sciences
FRASCATI::Social sciences
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Πηγή: International Journal of Quality & Reliability Management
Τόμος: 34
Τεύχος: 9
Πρώτη Σελίδα: 1431
Τελευταία Σελίδα: 1450
URI: https://doi.org/10.1108/IJQRM-04-2016-0049
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/181
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.1108/IJQRM-04-2016-0049
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Manuscript_Banking_IJQRM_final pdf.pdfQuality in bank service encounters201,75 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.