Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/181
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorAlexiadou, Chrysi-
dc.contributor.authorStylos, Nikolaos-
dc.contributor.authorAndronikidis, Andreas-
dc.contributor.authorBellou, Victoria-
dc.contributor.authorVassiliadis, Chris A.-
dc.date.accessioned2019-10-28T11:12:46Z-
dc.date.available2019-10-28T11:12:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier10.1108/IJQRM-04-2016-0049en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1108/IJQRM-04-2016-0049en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/181-
dc.language.isoenen_US
dc.sourceInternational Journal of Quality & Reliability Managementen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.titleQuality in bank service encountersen_US
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεωνen_US
local.identifier.volume34en_US
local.identifier.issue9en_US
local.identifier.firstpage1431en_US
local.identifier.lastpage1450en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Manuscript_Banking_IJQRM_final pdf.pdfQuality in bank service encounters201,75 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.