Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/183
Τίτλος: Being customer-centric through CRM metrics in the B2B market: the case of maritime shipping
Συγγραφείς: Fotiadis, Anestis K.
Vassiliadis, Chris A.
Τύπος: Article
Θέματα: FRASCATI::Social sciences
FRASCATI::Social sciences
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Πηγή: Journal of Business & Industrial Marketing
Τόμος: 32
Τεύχος: 3
Πρώτη Σελίδα: 347
Τελευταία Σελίδα: 356
URI: https://doi.org/10.1108/JBIM-11-2014-0226
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/183
Ηλεκτρονικό ISSN: 0885-8624
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.1108/JBIM-11-2014-0226
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Final Main Document - JBIM Final Being customer-centric through CRM metrics in the B2B.pdfBeing customer-centric through CRM metrics in the B2B299,15 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.