Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/183
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorFotiadis, Anestis K.-
dc.contributor.authorVassiliadis, Chris A.-
dc.date.accessioned2019-10-28T15:35:14Z-
dc.date.available2019-10-28T15:35:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier10.1108/JBIM-11-2014-0226en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1108/JBIM-11-2014-0226en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/183-
dc.language.isoenen_US
dc.sourceJournal of Business & Industrial Marketingen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.titleBeing customer-centric through CRM metrics in the B2B market: the case of maritime shippingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεωνen_US
local.identifier.volume32en_US
local.identifier.issue3en_US
local.identifier.firstpage347en_US
local.identifier.lastpage356en_US
local.identifier.eissn0885-8624en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Final Main Document - JBIM Final Being customer-centric through CRM metrics in the B2B.pdfBeing customer-centric through CRM metrics in the B2B299,15 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.