Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/184
Τίτλος: Blueprinting an Event & Customer Oriented Marketing Mix: The Case of the Sfendami Mountain Festival Small Scale Event
Συγγραφείς: Gkarane, Sofia
Επιμελητές: Vassiliadis, Chris A.
Τύπος: Article
Θέματα: FRASCATI::Social sciences
FRASCATI::Social sciences
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Πηγή: International Journal of Strategic Innovative Marketing
Τόμος: 3
Τεύχος: 1
Πρώτη Σελίδα: 13
Τελευταία Σελίδα: 28
URI: https://doi.org/10.15556/IJSIM.03.01.002
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/184
ISSN: 2241-8407
Ηλεκτρονικό ISSN: 2241-8407
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.15556/IJSIM.03.01.002
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
10.15556IJSIM.03.01.002.pdf1,03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.