Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/184
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorGkarane, Sofia-
dc.contributor.editorVassiliadis, Chris A.-
dc.date.accessioned2019-10-28T15:45:07Z-
dc.date.available2019-10-28T15:45:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier10.15556/IJSIM.03.01.002en_US
dc.identifier.issn2241-8407en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.15556/IJSIM.03.01.002en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/184-
dc.language.isoenen_US
dc.sourceInternational Journal of Strategic Innovative Marketingen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.titleBlueprinting an Event & Customer Oriented Marketing Mix: The Case of the Sfendami Mountain Festival Small Scale Eventen_US
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεωνen_US
local.identifier.volume3en_US
local.identifier.issue1en_US
local.identifier.firstpage13en_US
local.identifier.lastpage28en_US
local.identifier.eissn2241-8407en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
10.15556IJSIM.03.01.002.pdf1,03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.