Αναζήτηση


Τρέχοντα Φίλτρα:


Καθαρισμός Πεδίων
Προσθήκη Φίλτρων:

Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να κάνετε καλύτερη την αναζήτησή σας.


Αποτελέσματα 11-20 από 27 (χρόνος αναζήτησης: 0.01 δευτερόλεπτα).
Αποτελέσματα από Τεκμήρια:
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2018Using Serious Games for Promoting Blended Learning for People with Intellectual Disabilities and Autism: Literature vs RealityTsikinas, Stavros; Xinogalos, Stelios; Satratzemi, Maya; Kartasidou, Lefkothea
2016Ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικώνGiannakoulas, Andreas; Μαράκη, Ματθίλδη; Tatoglou, Christos; Xinogalos, Stelios
Σεπ-2018A pilot study on the effectiveness and acceptance of an educational game for teaching programming concepts to primary school studentsGiannakoulas, Andreas; Xinogalos, Stelios
2019Factors that influence behavioral intention to use mobile-based assessment: A STEM teachers’ perspectiveNikou, Stavros A.; Economides, Anastasios A.
2019The Digital Competence Actions FrameworkPerifanou, Maria; Economides, Anastasios A.
2019Exploring autonomous learning capacity from a self‐regulated learning perspective using learning analyticsPapamitsiou, Zacharoula; Economides, Anastasios A.
2019An Instrument for the Digital Competence Actions FrameworkPerifanou, Maria; Economides, Anastasios A.
2018jAVANT-GARDE: A Cross-Platform Serious Game for an Introduction to Programming With JavaGalgouranas, Stefanos; Xinogalos, Stelios
2019Horizontal Cooperation Practices in Internet-based Higher Education, Computational Logistics and Telecommunicationsde Arma, Jesica; Daradoumis, Thanasis; Economides, Anastasios A.; Juan, Angel A.
Ιαν-2018Students’ perspective on the first programming language: C-like or Pascal-like languages?Xinogalos, Stelios; Pitner, Tomáš; Ivanović, Mirjana; Savić, Miloš
Αποτελέσματα 11-20 από 27 (χρόνος αναζήτησης: 0.01 δευτερόλεπτα).