Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/362
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.author | Thapa, Krishna Bahadur | - |
dc.contributor.author | Okalidou, Areti | - |
dc.contributor.author | Anastasiadou, Sofia | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-30T19:09:21Z | - |
dc.date.available | 2019-10-30T19:09:21Z | - |
dc.date.issued | 2016-05 | - |
dc.identifier | 10.1111/1460-6984.12209 | en_US |
dc.identifier.issn | 1368-2822 | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.1111/1460-6984.12209 | en_US |
dc.identifier.uri | https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/362 | - |
dc.description.abstract | The prevalence of speech-language impairments in children have been estimated for several languages, primarily in developed countries. However, prevalence data is lacking for developing countries, such as Nepal. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.source | International journal of language & communication disorders | en_US |
dc.subject | FRASCATI::Medical and Health sciences::Other medical sciences | en_US |
dc.subject.mesh | Age Factors | en_US |
dc.subject.mesh | Checklist | en_US |
dc.subject.mesh | Child | en_US |
dc.subject.mesh | Cross-Sectional Studies | en_US |
dc.subject.mesh | Female | en_US |
dc.subject.mesh | Humans | en_US |
dc.subject.mesh | Male | en_US |
dc.subject.mesh | Nepal | en_US |
dc.subject.mesh | Sex Factors | en_US |
dc.subject.mesh | Speech Disorders | en_US |
dc.subject.mesh | Developing Countries | en_US |
dc.subject.mesh | Mass Screening | en_US |
dc.subject.mesh | School Health Services | en_US |
dc.subject.mesh | School Teachers | en_US |
dc.subject.mesh | Speech Disorders | en_US |
dc.subject.mesh | communication disorders | en_US |
dc.subject.other | prevalence of communication impairments, communication disorders in Nepali children, indirect assessment of speech-language impairments | en_US |
dc.title | Teachers' screening estimations of speech-language impairments in primary school children in Nepal | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.contributor.department | Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής | en_US |
local.identifier.volume | 51 | en_US |
local.identifier.issue | 3 | en_US |
local.identifier.firstpage | 310 | en_US |
local.identifier.lastpage | 327 | en_US |
local.identifier.eissn | 1460-6984 | en_US |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Thapa et alproofNew.pdf | 824,93 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.