Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/457
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorPapadopoulos, Konstantinos-
dc.contributor.authorKoustriava, Eleni-
dc.contributor.authorBarouti, Marialena-
dc.date.accessioned2019-11-26T03:32:23Z-
dc.date.available2019-11-26T03:32:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier10.1016/j.chb.2017.04.057en_US
dc.identifier.issn0747-5632en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1016/j.chb.2017.04.057en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/457-
dc.language.isoenen_US
dc.sourceComputers in Human Behavioren_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, special (including:to gifted persons, those with learning disabilities)en_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Psychology::Psychology, special (including: therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)en_US
dc.subject.otherblindnessen_US
dc.subject.otherspatial knowledgeen_US
dc.subject.othercognitive mapsen_US
dc.subject.otheraudio-tactile mapsen_US
dc.titleCognitive maps of individuals with blindness for familiar and unfamiliar spaces: Construction through audio-tactile maps and walked experienceen_US
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
local.identifier.volume75en_US
local.identifier.firstpage376en_US
local.identifier.lastpage384en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
CHB MANUSCRIPT.pdf621,2 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.