Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/460
Τίτλος: | Student perceptions on the benefits and shortcomings of distributed pair programming assignments |
Συγγραφείς: | Xinogalos, Stelios Satratzemi, Maya Chatzigeorgiou, Alexander Tsompanoudi, Despina |
Τύπος: | Conference Paper |
Θέματα: | FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics) |
Λέξεις-Κλειδιά: | Ditributed Pair Programming (DPP) Distributed Pair Programming Systems Object-Oriented Programming (OOP) group formation Java assignments |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2017 |
Πρώτη Σελίδα: | 1513 |
Τελευταία Σελίδα: | 1521 |
Τίτλος Τόμου: | 2017 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) |
URI: | https://doi.org/10.1109/EDUCON.2017.7943050 https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/460 |
ISBN: | 978-1-5090-5467-1 |
Αλλοι Προσδιοριστές: | 10.1109/EDUCON.2017.7943050 |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
2017_IEEE_EDUCON_postprint.pdf | 507,27 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.