Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/460
Τίτλος: Student perceptions on the benefits and shortcomings of distributed pair programming assignments
Συγγραφείς: Xinogalos, Stelios
Satratzemi, Maya
Chatzigeorgiou, Alexander
Tsompanoudi, Despina
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics)
Λέξεις-Κλειδιά: Ditributed Pair Programming (DPP)
Distributed Pair Programming Systems
Object-Oriented Programming (OOP)
group formation
Java assignments
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Πρώτη Σελίδα: 1513
Τελευταία Σελίδα: 1521
Τίτλος Τόμου: 2017 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON)
URI: https://doi.org/10.1109/EDUCON.2017.7943050
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/460
ISBN: 978-1-5090-5467-1
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.1109/EDUCON.2017.7943050
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2017_IEEE_EDUCON_postprint.pdf507,27 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.