Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/460
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.author | Xinogalos, Stelios | - |
dc.contributor.author | Satratzemi, Maya | - |
dc.contributor.author | Chatzigeorgiou, Alexander | - |
dc.contributor.author | Tsompanoudi, Despina | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-26T03:51:16Z | - |
dc.date.available | 2019-11-26T03:51:16Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier | 10.1109/EDUCON.2017.7943050 | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-1-5090-5467-1 | en_US |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.1109/EDUCON.2017.7943050 | en_US |
dc.identifier.uri | https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/460 | - |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences | en_US |
dc.subject | FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics) | en_US |
dc.subject.other | Ditributed Pair Programming (DPP) | en_US |
dc.subject.other | Distributed Pair Programming Systems | en_US |
dc.subject.other | Object-Oriented Programming (OOP) | en_US |
dc.subject.other | group formation | en_US |
dc.subject.other | Java assignments | en_US |
dc.title | Student perceptions on the benefits and shortcomings of distributed pair programming assignments | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.contributor.department | Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής | en_US |
local.identifier.firstpage | 1513 | en_US |
local.identifier.lastpage | 1521 | en_US |
local.identifier.volumetitle | 2017 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) | en_US |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
2017_IEEE_EDUCON_postprint.pdf | 507,27 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.