Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/460
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorXinogalos, Stelios-
dc.contributor.authorSatratzemi, Maya-
dc.contributor.authorChatzigeorgiou, Alexander-
dc.contributor.authorTsompanoudi, Despina-
dc.date.accessioned2019-11-26T03:51:16Z-
dc.date.available2019-11-26T03:51:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier10.1109/EDUCON.2017.7943050en_US
dc.identifier.isbn978-1-5090-5467-1en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1109/EDUCON.2017.7943050en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/460-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectFRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciencesen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics)en_US
dc.subject.otherDitributed Pair Programming (DPP)en_US
dc.subject.otherDistributed Pair Programming Systemsen_US
dc.subject.otherObject-Oriented Programming (OOP)en_US
dc.subject.othergroup formationen_US
dc.subject.otherJava assignmentsen_US
dc.titleStudent perceptions on the benefits and shortcomings of distributed pair programming assignmentsen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικήςen_US
local.identifier.firstpage1513en_US
local.identifier.lastpage1521en_US
local.identifier.volumetitle2017 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON)en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2017_IEEE_EDUCON_postprint.pdf507,27 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.