Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/51
Τίτλος: The social aspects of consumption as predictors of consumer loyalty
Συγγραφείς: Tsiotsou, Rodoula H.
Θέματα: FRASCATI::Social sciences
FRASCATI::Social sciences::Economics and Business
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Πηγή: Journal of Service Management
Τόμος: 27
Τεύχος: 2
URI: https://doi.org/10.1108/JOSM-04-2015-0117
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/51
ISSN: 1757-5818
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.1108/JOSM-04-2015-0117
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων



Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.