Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/51
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorTsiotsou, Rodoula H.-
dc.date.accessioned2019-10-23T08:51:11Z-
dc.date.available2019-10-23T08:51:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier10.1108/JOSM-04-2015-0117en_US
dc.identifier.issn1757-5818en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1108/JOSM-04-2015-0117en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/51-
dc.sourceJournal of Service Managementen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Economics and Businessen_US
dc.titleThe social aspects of consumption as predictors of consumer loyaltyen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεωνen_US
local.identifier.volume27en_US
local.identifier.issue2en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων



Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.