Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/52
Τίτλος: Delineating the role of endorser's perceived qualities and consumer characteristics on celebrity endorsement effectiveness
Συγγραφείς: Tzoumaka, Eugenia
Tsiotsou, Rodoula H.
Siomkos, George
Θέματα: FRASCATI::Social sciences::Economics and Business
FRASCATI::Social sciences::Media and communications
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Πηγή: Journal of Marketing Communications
Τόμος: 22
Τεύχος: 3
Πρώτη Σελίδα: 307
Τελευταία Σελίδα: 326
URI: https://doi.org/10.1080/13527266.2014.894931
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/52
ISSN: 1352-7266
1466-4445
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.1080/13527266.2014.894931
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Delineating the role of endorser's perceived qualities September 2013 F 2019.pdf444,63 kBAdobe PDFThumbnail
Προβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.