Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/52
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorTzoumaka, Eugenia-
dc.contributor.authorTsiotsou, Rodoula H.-
dc.contributor.authorSiomkos, George-
dc.date.accessioned2019-10-23T08:55:59Z-
dc.date.available2019-10-23T08:55:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier10.1080/13527266.2014.894931en_US
dc.identifier.issn1352-7266en_US
dc.identifier.issn1466-4445en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1080/13527266.2014.894931en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/52-
dc.language.isoenen_US
dc.sourceJournal of Marketing Communicationsen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Economics and Businessen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Media and communicationsen_US
dc.titleDelineating the role of endorser's perceived qualities and consumer characteristics on celebrity endorsement effectivenessen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεωνen_US
local.identifier.volume22en_US
local.identifier.issue3en_US
local.identifier.firstpage307en_US
local.identifier.lastpage326en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Delineating the role of endorser's perceived qualities September 2013 F 2019.pdf444,63 kBAdobe PDFThumbnail
Προβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.