Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/53
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorTsiotsou, Rodoula H.-
dc.date.accessioned2019-10-23T09:10:24Z-
dc.date.available2019-10-23T09:10:24Z-
dc.date.issued2016-02-
dc.identifier10.1080/02642069.2016.1255731en_US
dc.identifier.issn0264-2069en_US
dc.identifier.issn1743-9507en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1080/02642069.2016.1255731en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/53-
dc.sourceThe Service Industries Journalen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Economics and Businessen_US
dc.titleA service ecosystem experience-based framework for sport marketingen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεωνen_US
local.identifier.volume36en_US
local.identifier.issue11-12en_US
local.identifier.firstpage478en_US
local.identifier.lastpage509en_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SDL in Sports Special Issue SIJ REVISED october 2016 R2 2019.pdf414,37 kBAdobe PDFThumbnail
Προβολή/Ανοιγμα
Tables SDLogic in sports 2019.pdf142,87 kBAdobe PDFThumbnail
Προβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.