Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/550
Τίτλος: Social media metrics and analytics in marketing – S3M: A mapping literature review
Συγγραφείς: Misirlis, Nikolaos
Vlachopoulou, Maro
Τύπος: Article
Θέματα: FRASCATI::Social sciences::Economics and Business::Business and Management
FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Λέξεις-Κλειδιά: social media
social media analytics
marketing
literature review
framework
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβ-2018
Πηγή: International Journal of Information Management
Τόμος: 38
Τεύχος: 1
Πρώτη Σελίδα: 270
Τελευταία Σελίδα: 276
Επιτομή: The purpose of this study is to present a mapping literature review and a classification for research articles regarding social media metrics and analytics in marketing. The review covers 52 articles from peer review journals and international conferences, from 2010 to 2016. These 52 articles are classified in 5 distinct categories based on their: methodology of research, type of analysis, field of study, marketing objectives and social media type/platform used. The findings of the study reveal which is the most used subcategory for each classification, trends and tendencies. This review provides a base classification for researchers and an editable and continuously augmenting typology for further research in the area.
URI: https://doi.org/10.1016/j.ijinfomgt.2017.10.005
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/550
ISSN: 0268-4012
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.1016/j.ijinfomgt.2017.10.005
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Social Media Metrics and Analytics in Marketing - S3M.pdf605,12 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.