Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/792
Τίτλος: The many faces of openness in education
Συγγραφείς: Economides, Anastasios A.
Perifanou, Maria
Τύπος: Article
Θέματα: FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics)
Λέξεις-Κλειδιά: Open education
Openness
MOOCs
Language learning
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Εκδότης: IATED Digital Library
Τόμος: 1
Πρώτη Σελίδα: 3694
Τελευταία Σελίδα: 3703
Τίτλος Τόμου: EDULEARN18 Proceedings
Μέρος Σειράς: EDULEARN18 Proceedings
Μέρος Σειράς: EDULEARN18 Proceedings
Επιτομή: This paper defines and describes nine meanings of Openness in Education. It then evaluates the Openness as Flexibility (one of these nine meanings) of several Massive Open Online Courses (MOOCs). The results reveal that these MOOCs provide limited Openness as Flexibility.
URI: https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.0943
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/792
ISBN: 978-84-09-02709-5
ISSN: 2340-1117
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.21125/edulearn.2018.0943
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RUOM_UOM_The many faces of Openness.pdf523,45 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.