Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/792
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorEconomides, Anastasios A.-
dc.contributor.authorPerifanou, Maria-
dc.date.accessioned2020-10-21T10:14:45Z-
dc.date.available2020-10-21T10:14:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier10.21125/edulearn.2018.0943en_US
dc.identifier.isbn978-84-09-02709-5en_US
dc.identifier.issn2340-1117en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.21125/edulearn.2018.0943en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/792-
dc.description.abstractThis paper defines and describes nine meanings of Openness in Education. It then evaluates the Openness as Flexibility (one of these nine meanings) of several Massive Open Online Courses (MOOCs). The results reveal that these MOOCs provide limited Openness as Flexibility.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherIATED Digital Libraryen_US
dc.relation.ispartofseriesEDULEARN18 Proceedingsen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics)en_US
dc.subject.otherOpen educationen_US
dc.subject.otherOpennessen_US
dc.subject.otherMOOCsen_US
dc.subject.otherLanguage learningen_US
dc.titleThe many faces of openness in educationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οικονομικών Επιστημώνen_US
local.identifier.volume1en_US
local.identifier.firstpage3694en_US
local.identifier.lastpage3703en_US
local.identifier.volumetitleEDULEARN18 Proceedingsen_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RUOM_UOM_The many faces of Openness.pdf523,45 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.