Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/793
Τίτλος: | Dimensions of openness in MOOCs & OERs |
Συγγραφείς: | Economides, Anastasios A. Perifanou, Maria |
Τύπος: | Conference Paper |
Θέματα: | FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics) |
Λέξεις-Κλειδιά: | Open education Openness MOOCs OERs Language learning language MOOCs |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2018 |
Εκδότης: | IATED Digital Library |
Τόμος: | 1 |
Πρώτη Σελίδα: | 3684 |
Τελευταία Σελίδα: | 3693 |
Τίτλος Τόμου: | EDULEARN18 Proceedings |
Μέρος Σειράς: | EDULEARN18 Proceedings |
Μέρος Σειράς: | EDULEARN18 Proceedings |
Επιτομή: | This paper proposes a framework of Openness in Education regarding Educational Resources, Infrastructure, Participants, Educational Institution and Outside Environment across ten Capabilities plus the Time and Place dimensions. Then it applies this framework and evaluates the Openness of several Massive Open Online Courses (MOOCs). The results reveal that they lack Openness at a large extent. |
URI: | https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.0942 https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/793 |
ISBN: | 978-84-09-02709-5 |
ISSN: | 2340-1117 |
Αλλοι Προσδιοριστές: | 10.21125/edulearn.2018.0942 |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Οικονομικών Επιστημών |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
RUOM_UOM_Dimensions_of_Openness.pdf | 341,09 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.