Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/793
Τίτλος: Dimensions of openness in MOOCs & OERs
Συγγραφείς: Economides, Anastasios A.
Perifanou, Maria
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics)
Λέξεις-Κλειδιά: Open education
Openness
MOOCs
OERs
Language learning
language MOOCs
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Εκδότης: IATED Digital Library
Τόμος: 1
Πρώτη Σελίδα: 3684
Τελευταία Σελίδα: 3693
Τίτλος Τόμου: EDULEARN18 Proceedings
Μέρος Σειράς: EDULEARN18 Proceedings
Μέρος Σειράς: EDULEARN18 Proceedings
Επιτομή: This paper proposes a framework of Openness in Education regarding Educational Resources, Infrastructure, Participants, Educational Institution and Outside Environment across ten Capabilities plus the Time and Place dimensions. Then it applies this framework and evaluates the Openness of several Massive Open Online Courses (MOOCs). The results reveal that they lack Openness at a large extent.
URI: https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.0942
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/793
ISBN: 978-84-09-02709-5
ISSN: 2340-1117
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.21125/edulearn.2018.0942
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RUOM_UOM_Dimensions_of_Openness.pdf341,09 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.