Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/793
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorEconomides, Anastasios A.-
dc.contributor.authorPerifanou, Maria-
dc.date.accessioned2020-10-21T10:18:21Z-
dc.date.available2020-10-21T10:18:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier10.21125/edulearn.2018.0942en_US
dc.identifier.isbn978-84-09-02709-5en_US
dc.identifier.issn2340-1117en_US
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.21125/edulearn.2018.0942en_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/793-
dc.description.abstractThis paper proposes a framework of Openness in Education regarding Educational Resources, Infrastructure, Participants, Educational Institution and Outside Environment across ten Capabilities plus the Time and Place dimensions. Then it applies this framework and evaluates the Openness of several Massive Open Online Courses (MOOCs). The results reveal that they lack Openness at a large extent.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherIATED Digital Libraryen_US
dc.relation.ispartofseriesEDULEARN18 Proceedingsen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics)en_US
dc.subject.otherOpen educationen_US
dc.subject.otherOpennessen_US
dc.subject.otherMOOCsen_US
dc.subject.otherOERsen_US
dc.subject.otherLanguage learningen_US
dc.subject.otherlanguage MOOCsen_US
dc.titleDimensions of openness in MOOCs & OERsen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οικονομικών Επιστημώνen_US
local.identifier.volume1en_US
local.identifier.firstpage3684en_US
local.identifier.lastpage3693en_US
local.identifier.volumetitleEDULEARN18 Proceedingsen_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Οικονομικών Επιστημών

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RUOM_UOM_Dimensions_of_Openness.pdf341,09 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.