Please use this identifier to cite or link to this item: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚελπανίδης, Μιχάλης-
dc.contributor.authorPolymili, Aikaterini-
dc.date.accessioned2022-04-05T09:12:23Z-
dc.date.available2022-04-05T09:12:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1128-
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑen_US
dc.sourceΝέα Παιδείαen_US
dc.subjectFRASCATI::Social sciencesen_US
dc.subjectFRASCATI::Humanitiesen_US
dc.subject.otherΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηen_US
dc.subject.otherΕλληνική εκπαίδευσηen_US
dc.subject.otherΠανελλαδικές εξετάσειςen_US
dc.subject.otherΦροντιστήριοen_US
dc.titleH επικράτηση του φροντιστηρίου και η απαξίωση του σχολείου στην ελληνική εκπαίδευση: Έρευνα σε μαθητές/τριες φροντιστηρίων σε αστικές και ημιαστικές περιοχές του νομού Θεσσαλονίκηςen_US
dc.typeArticleen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Οικονομικών Επιστημώνen_US
local.identifier.issue143en_US
local.identifier.firstpage21en_US
local.identifier.lastpage46en_US
local.identifier.volumetitleΑΦΙΕΡΩΜΑ:ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟen_US
local.identifier.eissn1105-4255en_US
Appears in Collections:Department of Economics



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.