Please use this identifier to cite or link to this item: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1161
Title: Παράγοντες που επηρεάζουν τη φωνολογική ενημερότητα Ελλήνων φοιτητών κατά την εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας.
Other Titles: Factors affecting the phonological awareness of Greek learners of the Turkish language
Authors: Koutsoupias, Nikos
Ιορδάνογλου, Αναστάσιος
Type: Article
Subjects: FRASCATI::Humanities::Languages and Literature
FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Keywords: φωνολογική ενημερότητα
phonological awareness
turkish language
data analysis
Τουρκική γλώσσα
Ανάλυση Δεδομένων
Issue Date: 2007
Publisher: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (ΕΕΑΔ)
Source: Τετράδια Ανάλυσης Δεδομένων
Volume: 8
First Page: 82
Last Page: 93
Abstract: Η εκμάθηση των γραμματικών φαινομένων και μηχανισμών μιας ξένης γλώσσας συνιστά μια πολυσύνθετη διαδικασία αλληλεπίδρασης μεταξύ του διδασκόμενου και του διδάσκοντα, αλλά και του διδασκόμενου με το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον. Στην εργασία αυτή διερευνάται η φωνολογική ενημερότητα φοιτητών όλων των εξαμήνων που διδάσκονται την Τουρκική γλώσσα στο Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Ειδικότερα αναζητούνται οι λόγοι για τους οποίους οι φοιτητές αυτοί επιλέγουν να τονίσουν µε συγκεκριμένο τρόπο στον προφορικό τους λόγο, µια σειρά από λέξεις ποικίλων μεγεθών και τύπων.
URI: http://www.gsda.gr/journal/archives/61
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1161
ISSN: 1109-4192
Appears in Collections:Department of International and European Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
[Π05]KoutsoupiasIordanoglou07.pdf3,89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons