Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1270
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorDagdilelis, Vassilios-
dc.contributor.authorSatratzemi, Maya-
dc.contributor.authorEvangelidis, Georgios-
dc.date.accessioned2022-08-31T06:02:44Z-
dc.date.available2022-08-31T06:02:44Z-
dc.date.issued2000-09-
dc.identifier.urihttp://www.leeds.ac.uk/educol/documents/00001706.htmen_US
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1270-
dc.language.isoenen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectFRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciencesen_US
dc.titleThe Interaction between ICT and Didacticsen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικήςel
local.identifier.volumetitleOn-line Proceedings of the European Conference on Education Research (ECER 2000), Edinburgh, UKen_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2000_ECER.pdf343,98 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons