Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1424
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DC | Τιμή | Γλώσσα |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kagani, Katerina | - |
dc.contributor.author | Dagdilelis, Vassilios | - |
dc.contributor.author | Satratzemi, Maya | - |
dc.contributor.author | Evangelidis, Georgios | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-27T08:00:31Z | - |
dc.date.available | 2022-09-27T08:00:31Z | - |
dc.date.issued | 2005-10 | - |
dc.identifier.uri | https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1424 | - |
dc.description.abstract | Οι δυσκολίες που συναντούν οι αρχάριοι προγραµµατιστές αποτέλεσαν το κίνητρο για την αναζήτηση νέων µεθόδων διδασκαλίας για τα εισαγωγικά µαθήµατα προγραµµατισµού. Τα τελευταία χρόνια, η διδασκαλία του προγραµµατισµού έχει επηρεαστεί από την εµφάνιση φυσικών µηχανικών µοντέλων που συνδέονται µε υπολογιστή και µπορούν να κινούνται, να εκτελούν έργα και γενικά να αλληλεπιδρούν. Στο πλαίσιο της εργασίας αυτής προτείνεται µια µέθοδος διδασκαλίας του προγραµµατισµού που στηρίζεται στην καθοδήγηση των ροµπότ Lego Mindstorms, από προγράµµατα που συντάσσονται µε τη βοήθεια του γραφικού προγραµµατιστικού περιβάλλοντος Robolab. Παρουσιάζεται επίσης η εφαρµογή της πρότασης αυτής στη ∆ευτεροβάθµια εκπαίδευση και εξετάζεται ο βαθµός στον οποίο συµβάλλει η νέα αυτή προσέγγιση στην εξάλειψη των αδυναµιών και των προβληµάτων της παραδοσιακής µεθόδου εισαγωγής στον προγραµµατισµό. | en_US |
dc.language.iso | el | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences | en_US |
dc.subject.other | ∆ιδασκαλία προγραµµατισµού | en_US |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικά προγραµµατιστικά περιβάλλοντα | en_US |
dc.subject.other | Δυσκολίες αρχάριων προγραµµατιστών | en_US |
dc.title | Μία Μελέτη Περίπτωσης της Διδασκαλίας του Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τα LEGO Mindstorms | en_US |
dc.type | Conference Paper | en_US |
dc.contributor.department | Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής | en_US |
local.identifier.volumetitle | On-line Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου “Η Διδακτική της Πληροφορικής”, Κόρινθος | en_US |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
2005_Διδακτική_της_Πληροφορικής_Κόρινθος_Καγκάνη.pdf | 623,41 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons