Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1424
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorKagani, Katerina-
dc.contributor.authorDagdilelis, Vassilios-
dc.contributor.authorSatratzemi, Maya-
dc.contributor.authorEvangelidis, Georgios-
dc.date.accessioned2022-09-27T08:00:31Z-
dc.date.available2022-09-27T08:00:31Z-
dc.date.issued2005-10-
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1424-
dc.description.abstractΟι δυσκολίες που συναντούν οι αρχάριοι προγραµµατιστές αποτέλεσαν το κίνητρο για την αναζήτηση νέων µεθόδων διδασκαλίας για τα εισαγωγικά µαθήµατα προγραµµατισµού. Τα τελευταία χρόνια, η διδασκαλία του προγραµµατισµού έχει επηρεαστεί από την εµφάνιση φυσικών µηχανικών µοντέλων που συνδέονται µε υπολογιστή και µπορούν να κινούνται, να εκτελούν έργα και γενικά να αλληλεπιδρούν. Στο πλαίσιο της εργασίας αυτής προτείνεται µια µέθοδος διδασκαλίας του προγραµµατισµού που στηρίζεται στην καθοδήγηση των ροµπότ Lego Mindstorms, από προγράµµατα που συντάσσονται µε τη βοήθεια του γραφικού προγραµµατιστικού περιβάλλοντος Robolab. Παρουσιάζεται επίσης η εφαρµογή της πρότασης αυτής στη ∆ευτεροβάθµια εκπαίδευση και εξετάζεται ο βαθµός στον οποίο συµβάλλει η νέα αυτή προσέγγιση στην εξάλειψη των αδυναµιών και των προβληµάτων της παραδοσιακής µεθόδου εισαγωγής στον προγραµµατισµό.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectFRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciencesen_US
dc.subject.other∆ιδασκαλία προγραµµατισµούen_US
dc.subject.otherΕκπαιδευτικά προγραµµατιστικά περιβάλλονταen_US
dc.subject.otherΔυσκολίες αρχάριων προγραµµατιστώνen_US
dc.titleΜία Μελέτη Περίπτωσης της Διδασκαλίας του Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τα LEGO Mindstormsen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικήςen_US
local.identifier.volumetitleOn-line Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου “Η Διδακτική της Πληροφορικής”, Κόρινθοςen_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2005_Διδακτική_της_Πληροφορικής_Κόρινθος_Καγκάνη.pdf623,41 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons