Please use this identifier to cite or link to this item: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1424
Title: Μία Μελέτη Περίπτωσης της Διδασκαλίας του Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τα LEGO Mindstorms
Authors: Kagani, Katerina
Dagdilelis, Vassilios
Satratzemi, Maya
Evangelidis, Georgios
Type: Conference Paper
Subjects: FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Keywords: ∆ιδασκαλία προγραµµατισµού
Εκπαιδευτικά προγραµµατιστικά περιβάλλοντα
Δυσκολίες αρχάριων προγραµµατιστών
Issue Date: Oct-2005
Volume Title: On-line Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου “Η Διδακτική της Πληροφορικής”, Κόρινθος
Abstract: Οι δυσκολίες που συναντούν οι αρχάριοι προγραµµατιστές αποτέλεσαν το κίνητρο για την αναζήτηση νέων µεθόδων διδασκαλίας για τα εισαγωγικά µαθήµατα προγραµµατισµού. Τα τελευταία χρόνια, η διδασκαλία του προγραµµατισµού έχει επηρεαστεί από την εµφάνιση φυσικών µηχανικών µοντέλων που συνδέονται µε υπολογιστή και µπορούν να κινούνται, να εκτελούν έργα και γενικά να αλληλεπιδρούν. Στο πλαίσιο της εργασίας αυτής προτείνεται µια µέθοδος διδασκαλίας του προγραµµατισµού που στηρίζεται στην καθοδήγηση των ροµπότ Lego Mindstorms, από προγράµµατα που συντάσσονται µε τη βοήθεια του γραφικού προγραµµατιστικού περιβάλλοντος Robolab. Παρουσιάζεται επίσης η εφαρµογή της πρότασης αυτής στη ∆ευτεροβάθµια εκπαίδευση και εξετάζεται ο βαθµός στον οποίο συµβάλλει η νέα αυτή προσέγγιση στην εξάλειψη των αδυναµιών και των προβληµάτων της παραδοσιακής µεθόδου εισαγωγής στον προγραµµατισµό.
URI: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1424
Appears in Collections:Department of Applied Informatics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005_Διδακτική_της_Πληροφορικής_Κόρινθος_Καγκάνη.pdf623,41 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons