Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1425
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorXinogalos, Stelios-
dc.contributor.authorSatratzemi, Maya-
dc.contributor.authorDagdilelis, Vassilios-
dc.contributor.authorEvangelidis, Georgios-
dc.date.accessioned2022-09-27T08:02:52Z-
dc.date.available2022-09-27T08:02:52Z-
dc.date.issued2005-10-
dc.identifier.urihttps://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1425-
dc.description.abstractΗ διδασκαλία και εκµάθηση του αντικειµενοστραφούς προγραµµατισµού παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες. Για την αντιµετώπιση των δυσκολιών αυτών έχει προταθεί από ερευνητές και διδάσκοντες η χρήση εκπαιδευτικών προγραµµατιστικών περιβαλλόντων και εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται µια πρόταση διδασκαλίας που βασίζεται στον διδακτικό µικρόκοσµο objectKarel. Η προβληµατική που διέπει την προτεινόµενη διδακτική προσέγγιση, αλλά και τη σχεδίαση του περιβάλλοντος objectKarel, παρουσιάζεται µέσω της αναλυτικής περιγραφής της πορείας και των αποτελεσµάτων ενός από τα πέντε µαθήµατα που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια της πιλοτικής εφαρµογής του µε φοιτητές ενός Τµήµατος Πληροφορικής. Το µάθηµα που παρουσιάζεται αναφέρεται σε µία από τις θεµελιώδεις έννοιες του αντικειµενοστραφούς προγραµµατισµού, την έννοια της κληρονοµικότητας, για την οποία έχουν καταγραφεί αρκετές δυσκολίες και παρανοήσεις. Συγκεκριµένα, όπως προκύπτει από σχετικές µελέτες, οι σπουδαστές δυσκολεύονται να χρησιµοποιήσουν, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν κλάσεις, να κατανοήσουν τη χρησιµότητα των κλάσεων και της κληρονοµικότητας, καθώς επίσης και τη λειτουργικότητα των µεθόδων.en_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectFRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciencesen_US
dc.subject.other∆ιδακτική Προγραµµατισµούen_US
dc.subject.otherΑντικειµενοστραφής προγραµµατισµόςen_US
dc.subject.otherΠρογραµµατιστικός µικρόκοσµοςen_US
dc.titleΗ Διδασκαλία της Κληρονομικότητας στον Προγραμματιστικό Μικρόκοσμο objectKarelen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.contributor.departmentΤμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικήςen_US
local.identifier.volumetitleOn-line Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου “Η Διδακτική της Πληροφορικής”, Κόρινθοςen_US
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2005_Διδακτική_της_Πληροφορικής_Κόρινθος_Ξυνόγαλος.pdf483,11 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons