Please use this identifier to cite or link to this item: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1425
Title: Η Διδασκαλία της Κληρονομικότητας στον Προγραμματιστικό Μικρόκοσμο objectKarel
Authors: Xinogalos, Stelios
Satratzemi, Maya
Dagdilelis, Vassilios
Evangelidis, Georgios
Type: Conference Paper
Subjects: FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Keywords: ∆ιδακτική Προγραµµατισµού
Αντικειµενοστραφής προγραµµατισµός
Προγραµµατιστικός µικρόκοσµος
Issue Date: Oct-2005
Volume Title: On-line Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου “Η Διδακτική της Πληροφορικής”, Κόρινθος
Abstract: Η διδασκαλία και εκµάθηση του αντικειµενοστραφούς προγραµµατισµού παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες. Για την αντιµετώπιση των δυσκολιών αυτών έχει προταθεί από ερευνητές και διδάσκοντες η χρήση εκπαιδευτικών προγραµµατιστικών περιβαλλόντων και εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται µια πρόταση διδασκαλίας που βασίζεται στον διδακτικό µικρόκοσµο objectKarel. Η προβληµατική που διέπει την προτεινόµενη διδακτική προσέγγιση, αλλά και τη σχεδίαση του περιβάλλοντος objectKarel, παρουσιάζεται µέσω της αναλυτικής περιγραφής της πορείας και των αποτελεσµάτων ενός από τα πέντε µαθήµατα που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια της πιλοτικής εφαρµογής του µε φοιτητές ενός Τµήµατος Πληροφορικής. Το µάθηµα που παρουσιάζεται αναφέρεται σε µία από τις θεµελιώδεις έννοιες του αντικειµενοστραφούς προγραµµατισµού, την έννοια της κληρονοµικότητας, για την οποία έχουν καταγραφεί αρκετές δυσκολίες και παρανοήσεις. Συγκεκριµένα, όπως προκύπτει από σχετικές µελέτες, οι σπουδαστές δυσκολεύονται να χρησιµοποιήσουν, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν κλάσεις, να κατανοήσουν τη χρησιµότητα των κλάσεων και της κληρονοµικότητας, καθώς επίσης και τη λειτουργικότητα των µεθόδων.
URI: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1425
Appears in Collections:Department of Applied Informatics



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons