Please use this identifier to cite or link to this item: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1426
Title: Περιβάλλον Διαχείρισης Μαθημάτων Ανοιχτού Κώδικα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Authors: Evangelidis, Georgios
Type: Conference Paper
Subjects: FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Keywords: Περιβάλλοντα ∆ιαχείρισης Μαθηµάτων
Issue Date: May-2005
Volume Title: Πρακτικά 3ου Συνεδρίου για τις ΤΠΕ, Σύρος
Abstract: Εδώ και µερικά χρόνια, τόσο στην Ελλάδα αλλά κυρίως στο εξωτερικό, τα εκπαιδευτικά ιδρύµατα της τριτοβάθµιας εκπαίδευσης που έχουν προσανατολιστεί στην ανάπτυξη και παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών µέσω δικτύων και ιδιαίτερα του ∆ιαδικτύου προς στους χρήστες τους (διδάσκοντες, διδασκόµενους, εξωτερικούς σπουδαστές) αυξάνεται µε εντυπωσιακό ρυθµό. Η παρούσα εισήγηση περιγράφει τα βασικά χαρακτηριστικά ενός διαδικτυακού Περιβάλλοντος ∆ιαχείρισης Μαθηµάτων (Π∆Μ) στο Πανεπιστήµιο Μακεδονίας που βασίζεται εξ ολοκλήρου σε βάσεις δεδοµένων. Η προσέγγιση που υιοθετήθηκε ήταν να χρησιµοποιηθεί ως πλατφόρµα εκκίνησης το προϊόν ανοιχτού κώδικα Claroline (και πιο συγκεκριµένα η ελληνική εκδοχή του, το e-Class) το οποίο προσαρµόστηκε στις ιδιαίτερες ανάγκες του Πανεπιστηµίου Μακεδονίας. Στην εργασία περιγράφονται οι βασικοί λόγοι για την επιλογή της συγκεκριµένης πλατφόρµας και οι τροποποιήσεις-βελτιώσεις οι οποίες ήταν αναγκαίες. Οι αρχές που αναλύουµε βασίζονται στις απαιτήσεις που προέκυψαν από την ανάλυση αναγκών και στους στρατηγικούς στόχους που είχαν τεθεί εξ αρχής. Οι µετατροπές του αρχικού συστήµατος Π∆Μ οφείλονται τόσο σε τεχνικούς, όσο και σε παιδαγωγικούςδιδακτικούς (µε την ευρύτερη έννοια) λόγους και η ανάλυση τους θεωρούµε ότι έχει µια γενικότερη σηµασία, δεδοµένης της ταχύτατης διάδοσης των συστηµάτων Π∆Μ.
URI: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1426
Appears in Collections:Department of Applied Informatics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005_ΤΠΕ_Σύρος_Ευαγγελίδης.pdf278,94 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons