Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1841
Τίτλος: Social Educational Robotics Application: Architecture and Interconnectivity
Συγγραφείς: Papadopoulos, Konstantinos
Velentza, Anna-Maria
Christodoulou, Panagiota
Fachantidis, Nikolaos
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Engineering and technology::Electrical engineering, Electronic engineering, Information engineering
FRASCATI::Social sciences::Educational sciences
Λέξεις-Κλειδιά: Socially assistive robots
Education
Software
Application
Mobile platform
Smartphone
Architecture
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Εκδότης: IEEE
Πρώτη Σελίδα: 1
Τελευταία Σελίδα: 4
Τίτλος Τόμου: 2022 13th International Conference on Information, Intelligence, Systems & Applications (IISA), Corfu, Greece
Επιτομή: Social robots are widely used in educational activities. Apart from their hardware features that makes them capable of interacting with students, teachers, and educational stakeholders, the software applications are of great importance for a successful use. In the current paper, we present the design and architecture of the STIMEY robot application. The application was designed to transmit all information to and from the robot, ensuring communication between the robot agent and a) the educational platform, b) other social robots, c) the current user.
URI: https://doi.org/10.1109/IISA56318.2022.9904372
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1841
ISBN: 978-1-6654-6390-4
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.1109/IISA56318.2022.9904372
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Social Educational Robotics Application Architecture and Interconnectivity.pdf762,24 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons