Αναζήτηση


Τρέχοντα Φίλτρα:

Καθαρισμός Πεδίων
Προσθήκη Φίλτρων:

Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να κάνετε καλύτερη την αναζήτησή σας.


Αποτελέσματα 11-20 από 32 (χρόνος αναζήτησης: 0.012 δευτερόλεπτα).
Αποτελέσματα από Τεκμήρια:
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2019A comparative study between a computer-based and a mobile-based assessmentNikou, Stavros A.; Economides, Anastasios A.
2019How introductory macroeconomics should be taught after the global financial crisis: data from Greek university studentsMarangos, John; Ioakimidis, Marilou
2016Monitoring an OOP Course Through Assignments in a Distributed Pair Programming SystemXinogalos, Stelios; Satratzemi, Maya; Tsompanoudi, Despina; Chatzigeorgiou, Alexander
2016Ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικώνGiannakoulas, Andreas; Μαράκη, Ματθίλδη; Tatoglou, Christos; Xinogalos, Stelios
Σεπ-2018A pilot study on the effectiveness and acceptance of an educational game for teaching programming concepts to primary school studentsGiannakoulas, Andreas; Xinogalos, Stelios
2019Factors that influence behavioral intention to use mobile-based assessment: A STEM teachers’ perspectiveNikou, Stavros A.; Economides, Anastasios A.
2019The Digital Competence Actions FrameworkPerifanou, Maria; Economides, Anastasios A.
2019Exploring autonomous learning capacity from a self‐regulated learning perspective using learning analyticsPapamitsiou, Zacharoula; Economides, Anastasios A.
2018Dimensions of openness in MOOCs & OERsEconomides, Anastasios A.; Perifanou, Maria
2019An Instrument for the Digital Competence Actions FrameworkPerifanou, Maria; Economides, Anastasios A.
Αποτελέσματα 11-20 από 32 (χρόνος αναζήτησης: 0.012 δευτερόλεπτα).