Αναζήτηση


Τρέχοντα Φίλτρα:


Καθαρισμός Πεδίων
Προσθήκη Φίλτρων:

Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να κάνετε καλύτερη την αναζήτησή σας.


Αποτελέσματα 1-10 από 10 (χρόνος αναζήτησης: 0.008 δευτερόλεπτα).
  • προηγούμενη
  • 1
  • επόμενη
Αποτελέσματα από Τεκμήρια:
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2019PY-RATE ADVENTURES: A 2D Platform Serious Game for Learning the Basic Concepts of Programming With PythonSideris, Grigorios; Xinogalos, Stelios
2019Teaching introductory macroeconomics during the Greek financial crisisMarangos, John
2019A comparative study between a computer-based and a mobile-based assessmentNikou, Stavros A.; Economides, Anastasios A.
2019How introductory macroeconomics should be taught after the global financial crisis: data from Greek university studentsMarangos, John; Ioakimidis, Marilou
2019Factors that influence behavioral intention to use mobile-based assessment: A STEM teachers’ perspectiveNikou, Stavros A.; Economides, Anastasios A.
2019The Digital Competence Actions FrameworkPerifanou, Maria; Economides, Anastasios A.
2019Exploring autonomous learning capacity from a self‐regulated learning perspective using learning analyticsPapamitsiou, Zacharoula; Economides, Anastasios A.
2019An Instrument for the Digital Competence Actions FrameworkPerifanou, Maria; Economides, Anastasios A.
2019Horizontal Cooperation Practices in Internet-based Higher Education, Computational Logistics and Telecommunicationsde Arma, Jesica; Daradoumis, Thanasis; Economides, Anastasios A.; Juan, Angel A.
2019Factors Affecting Students’ Performance in Distributed Pair ProgrammingXinogalos, Stelios; Satratzemi, Maya; Chatzigeorgiou, Alexander; Tsompanoudi, Despina
Αποτελέσματα 1-10 από 10 (χρόνος αναζήτησης: 0.008 δευτερόλεπτα).
  • προηγούμενη
  • 1
  • επόμενη