Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/462
Title: | Ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών ανοιχτού λογισμικού με το Greenfoot |
Authors: | Xinogalos, Stelios Γκαϊντατζή, Μαρία Τρύφου, Μαργαρίτα |
Type: | Conference Paper |
Subjects: | FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics) |
Keywords: | εκπαιδευτικά παιχνίδια λογισμικό ανοιχτού κώδικα ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών Greenfoot |
Issue Date: | 2016 |
First Page: | 313 |
Last Page: | 320 |
Volume Title: | Proceedings of the 10th Pan-Hellenic and International Conference "ICT in Education" |
Abstract: | Η χρήση παιχνιδιών σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια ως μια πολλά υποσχόμενη προσέγγιση υποστήριξης της διδακτικής πράξης, μιας και φαίνεται να προσελκύει το ενδιαφέρον και να παρέχει κίνητρο στους σπουδαστές. Ωστόσο, η σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και απαιτεί τη συνεργασία αρκετών ατόμων από διαφορετικούς χώρους. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται μια πρόταση αξιοποίησης του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος προγραμματισμού Greenfoot για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών και το διαμοιρασμό τους με τα μέλη της κοινότητας του Ελεύθερου Λογισμικού και Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΛ/ΛΑΚ), αλλά και της εκπαιδευτικής κοινότητας με απώτερο στόχο την αξιοποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται συνοπτικά οι δυνατότητες του Greenfoot, δύο εκπαιδευτικά παιχνίδια για την εκμάθηση του πληκτρολογίου και την υγιεινή διατροφή που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο ενός θερινού σχολείου ΕΛ/ΛΑΚ και οι προοπτικές από τη διάθεση του κώδικα των παιχνιδιών. |
URI: | https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/462 |
ISSN: | 2529-0916 |
Electronic ISSN: | 2529-0916 |
Appears in Collections: | Department of Applied Informatics |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
etpe2422.pdf | 538,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.