Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1143
Τίτλος: | Όταν η Διδακτική συναντά την Ανάλυση Δεδομένων. Θεωρία και εφαρμογή της Γεωμετρικής Διδακτικής Ανάλυσης. |
Συγγραφείς: | Stogiannidis, Athanasios Koutsoupias, Nikos |
Τύπος: | Article |
Θέματα: | FRASCATI::Social sciences::Educational sciences |
Λέξεις-Κλειδιά: | Διδακτική Ανάλυση GeDiAn Διδακτική |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2014 |
Εκδότης: | Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ. |
Πηγή: | Synthesis |
Τόμος: | 3 |
Τεύχος: | 1 |
Πρώτη Σελίδα: | 115 |
Τελευταία Σελίδα: | 150 |
Επιτομή: | Η Γεωμετρική Διδακτική Ανάλυση συνιστά μία νέα μεθοδο- λογία διδακτικής έρευνας, την οποίαν ανέπτυξαν οι γράφοντες την παρούσα μελέτη (Α. Στογιαννίδης και Ν. Κουτσουπιάς). Ανα- λύσεις με τη χρήση του συγκεκριμένου αυτού μεθοδολογικού ερ- γαλείου έχουμε παρουσιάσει και στο παρελθόν.1 Με τη δημοσίε- υσης αυτή, όμως, επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην περιγ- ραφή του θεωρητικού πλαισίου καθώς και των σταδίων έρευνας της εν λόγω μεθοδολογικής πρότασης. Επιπροσθέτως, σημειώνο- υμε ότι το κείμενο της εργασίας αυτής, αποτελεί αναθεωρημένη, επεξεργασμένη και επαυξημένη έκδοση της εισήγησής μας στο 15ο Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρίας Ελλάδας. |
URI: | https://doi.org/10.26262/syn.v3i1.4305 https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1143 |
Ηλεκτρονικό ISSN: | 2241-2964 |
Αλλοι Προσδιοριστές: | 10.26262/syn.v3i1.4305 |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
2014-Synthesis-StogiannidisA-KoutsoupiasN-4305-13203-2-PB.pdf | 1,3 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons