Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1143
Τίτλος: Όταν η Διδακτική συναντά την Ανάλυση Δεδομένων. Θεωρία και εφαρμογή της Γεωμετρικής Διδακτικής Ανάλυσης.
Συγγραφείς: Stogiannidis, Athanasios
Koutsoupias, Nikos
Τύπος: Article
Θέματα: FRASCATI::Social sciences::Educational sciences
Λέξεις-Κλειδιά: Διδακτική Ανάλυση
GeDiAn
Διδακτική
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Εκδότης: Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Πηγή: Synthesis
Τόμος: 3
Τεύχος: 1
Πρώτη Σελίδα: 115
Τελευταία Σελίδα: 150
Επιτομή: Η Γεωμετρική Διδακτική Ανάλυση συνιστά μία νέα μεθοδο- λογία διδακτικής έρευνας, την οποίαν ανέπτυξαν οι γράφοντες την παρούσα μελέτη (Α. Στογιαννίδης και Ν. Κουτσουπιάς). Ανα- λύσεις με τη χρήση του συγκεκριμένου αυτού μεθοδολογικού ερ- γαλείου έχουμε παρουσιάσει και στο παρελθόν.1 Με τη δημοσίε- υσης αυτή, όμως, επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην περιγ- ραφή του θεωρητικού πλαισίου καθώς και των σταδίων έρευνας της εν λόγω μεθοδολογικής πρότασης. Επιπροσθέτως, σημειώνο- υμε ότι το κείμενο της εργασίας αυτής, αποτελεί αναθεωρημένη, επεξεργασμένη και επαυξημένη έκδοση της εισήγησής μας στο 15ο Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρίας Ελλάδας.
URI: https://doi.org/10.26262/syn.v3i1.4305
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1143
Ηλεκτρονικό ISSN: 2241-2964
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.26262/syn.v3i1.4305
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2014-Synthesis-StogiannidisA-KoutsoupiasN-4305-13203-2-PB.pdf1,3 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons