Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1143
Title: | Όταν η Διδακτική συναντά την Ανάλυση Δεδομένων. Θεωρία και εφαρμογή της Γεωμετρικής Διδακτικής Ανάλυσης. |
Authors: | Stogiannidis, Athanasios Koutsoupias, Nikos |
Type: | Article |
Subjects: | FRASCATI::Social sciences::Educational sciences |
Keywords: | Διδακτική Ανάλυση GeDiAn Διδακτική |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ. |
Source: | Synthesis |
Volume: | 3 |
Issue: | 1 |
First Page: | 115 |
Last Page: | 150 |
Abstract: | Η Γεωμετρική Διδακτική Ανάλυση συνιστά μία νέα μεθοδο- λογία διδακτικής έρευνας, την οποίαν ανέπτυξαν οι γράφοντες την παρούσα μελέτη (Α. Στογιαννίδης και Ν. Κουτσουπιάς). Ανα- λύσεις με τη χρήση του συγκεκριμένου αυτού μεθοδολογικού ερ- γαλείου έχουμε παρουσιάσει και στο παρελθόν.1 Με τη δημοσίε- υσης αυτή, όμως, επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην περιγ- ραφή του θεωρητικού πλαισίου καθώς και των σταδίων έρευνας της εν λόγω μεθοδολογικής πρότασης. Επιπροσθέτως, σημειώνο- υμε ότι το κείμενο της εργασίας αυτής, αποτελεί αναθεωρημένη, επεξεργασμένη και επαυξημένη έκδοση της εισήγησής μας στο 15ο Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρίας Ελλάδας. |
URI: | https://doi.org/10.26262/syn.v3i1.4305 https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1143 |
Electronic ISSN: | 2241-2964 |
Other Identifiers: | 10.26262/syn.v3i1.4305 |
Appears in Collections: | Department of International and European Studies |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2014-Synthesis-StogiannidisA-KoutsoupiasN-4305-13203-2-PB.pdf | 1,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License