Please use this identifier to cite or link to this item: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1143
Title: Όταν η Διδακτική συναντά την Ανάλυση Δεδομένων. Θεωρία και εφαρμογή της Γεωμετρικής Διδακτικής Ανάλυσης.
Authors: Stogiannidis, Athanasios
Koutsoupias, Nikos
Type: Article
Subjects: FRASCATI::Social sciences::Educational sciences
Keywords: Διδακτική Ανάλυση
GeDiAn
Διδακτική
Issue Date: 2014
Publisher: Τμήμα Θεολογίας Α.Π.Θ.
Source: Synthesis
Volume: 3
Issue: 1
First Page: 115
Last Page: 150
Abstract: Η Γεωμετρική Διδακτική Ανάλυση συνιστά μία νέα μεθοδο- λογία διδακτικής έρευνας, την οποίαν ανέπτυξαν οι γράφοντες την παρούσα μελέτη (Α. Στογιαννίδης και Ν. Κουτσουπιάς). Ανα- λύσεις με τη χρήση του συγκεκριμένου αυτού μεθοδολογικού ερ- γαλείου έχουμε παρουσιάσει και στο παρελθόν.1 Με τη δημοσίε- υσης αυτή, όμως, επικεντρώνουμε την προσοχή μας στην περιγ- ραφή του θεωρητικού πλαισίου καθώς και των σταδίων έρευνας της εν λόγω μεθοδολογικής πρότασης. Επιπροσθέτως, σημειώνο- υμε ότι το κείμενο της εργασίας αυτής, αποτελεί αναθεωρημένη, επεξεργασμένη και επαυξημένη έκδοση της εισήγησής μας στο 15ο Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρίας Ελλάδας.
URI: https://doi.org/10.26262/syn.v3i1.4305
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1143
Electronic ISSN: 2241-2964
Other Identifiers: 10.26262/syn.v3i1.4305
Appears in Collections:Department of International and European Studies

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2014-Synthesis-StogiannidisA-KoutsoupiasN-4305-13203-2-PB.pdf1,3 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons