Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/464
Title: | Ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών |
Authors: | Giannakoulas, Andreas Μαράκη, Ματθίλδη Tatoglou, Christos Xinogalos, Stelios |
Type: | Conference Paper |
Subjects: | FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics) |
Keywords: | εκπαιδευτικά παιχνίδια πλαίσια σχεδίασης αξιολόγηση Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση |
Issue Date: | 2016 |
First Page: | 303 |
Last Page: | 311 |
Volume Title: | Proceedings of the 10th Pan-Hellenic and International Conference “ICT in Education” |
Abstract: | Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται δύο εκπαιδευτικά παιχνίδια για τα μαθηματικά και ένα για τη γλώσσα του Δημοτικού που έχουν ως στόχο τη στήριξη των μαθητών στην κατανόηση και εμπέδωση των σχετικών εννοιών. Τα παιχνίδια σχεδιάστηκαν χρησιμοποιώντας ένα κοινά αποδεκτό πλαίσιο σχεδίασης παιχνιδιών σοβαρού σκοπού και υλοποιήθηκαν σε Java, αξιοποιώντας το εκπαιδευτικό περιβάλλον προγραμματισμού Greenfoot. Για τη διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών και των μαθητών όσον αφορά στη χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη διδακτική πράξη πραγματοποιήθηκε μια πιλοτική εφαρμογή των τριών παιχνιδιών, στην οποία συμμετείχαν 21 εκπαιδευτικοί και 245 μαθητές 2 Δημοτικών Σχολείων. Η στάση των μαθητών και των εκπαιδευτικών όσον αφορά στην αξιοποίηση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη διδακτική πράξη ήταν ιδιαίτερα θετική, όπως προκύπτει από την επεξεργασία των απαντήσεών τους σε ειδικά σχεδιασμένα ερωτηματολόγια. |
URI: | https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/464 |
ISBN: | 978-960-88359-8-6 |
Electronic ISBN: | 978-960-88359-8-6 |
Appears in Collections: | Department of Applied Informatics |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
etpe2423.pdf | 482,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.