Αναζήτηση


Τρέχοντα Φίλτρα:

Καθαρισμός Πεδίων
Προσθήκη Φίλτρων:

Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να κάνετε καλύτερη την αναζήτησή σας.


Αποτελέσματα 1-8 από 8 (χρόνος αναζήτησης: 0.002 δευτερόλεπτα).
  • προηγούμενη
  • 1
  • επόμενη
Αποτελέσματα από Τεκμήρια:
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
1-Ιου-2022Α path to our heart: Visual metaphors and “white” space in advertising aesthetic pleasureMargariti, Kostoula; Hatzithomas, Leonidas; Boutsouki, Christina; Zotos, Yorgos
7-Ιου-2022Femvertising practices on social media: a comparison of luxury and non-luxury brandsMichaelidou, Nina; Siamagka, Nikoletta Theofania; Hatzithomas, Leonidas; Chaput, Luciana
2022Green Advertising on Social Media: A Systematic Literature ReviewKtisti, Evangelia; Hatzithomas, Leonidas; Boutsouki, Christina
2022Face reading the emotions of gelotophobes toward disparaging humorous advertisingVoutsa, Maria C.; Hatzithomas, Leonidas; Tsichla, Eirini; Boutsouki, Christina
23-Φεβ-2022Organizational determinants as antecedent factors of export marketing strategy archetypes of agri-food firms: a three country analysisRadojevic, Predrag; Manic, Slavica; Churlei, Edward; Hatzithomas, Leonidas; Suluburic, Adam
2022The influence of entertainment, utility and pass time on consumer brand engagement for news media brands: a mediation modelRiskos, Kyriakos; Hatzithomas, Leonidas; Dekoulou, Paraskevi (Evi); Tsourvakas, George
2022The Impact of Brand Awareness and Country of Origin in the Advertising Effectiveness of Greek Food Products in the United Kingdom: The Case of Greek YogurtKaragiannis, Dimitrios; Hatzithomas, Leonidas; Fotiadis, Thomas A.; Gasteratos, Antonios
2022Evaluating the Use of QR Codes on Food ProductsRotsios, Konstantinos; Konstantoglou, Aggeliki; Folinas, Dimitrios; Fotiadis, Thomas A.; Hatzithomas, Leonidas; Boutsouki, Christina
Αποτελέσματα 1-8 από 8 (χρόνος αναζήτησης: 0.002 δευτερόλεπτα).
  • προηγούμενη
  • 1
  • επόμενη