Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1231
Τίτλος: | A Framework for Recording, Monitoring and Analyzing Learner Behavior while Watching and Interacting with Online Educational Videos |
Συγγραφείς: | Kleftodimos, Alexandros Evangelidis, Georgios |
Τύπος: | Conference Paper |
Θέματα: | FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences |
Λέξεις-Κλειδιά: | Videos Motion pictures Databases Education Measurement Monitoring Software |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2013 |
Πρώτη Σελίδα: | 20 |
Τελευταία Σελίδα: | 22 |
Τίτλος Τόμου: | 2013 IEEE 13th International Conference on Advanced Learning Technologies |
Επιτομή: | Online educational videos are increasingly used by a great number of educators. Besides the typical linear, non-interactive videos, educational videos today can contain other features such as interactivity and quizzes. This paper provides a framework for recording, monitoring and analyzing learner activity behavior while watching or interacting with online educational videos. More specifically it proposes: (a) a software specific methodology for capturing learner activity data, (b) a data model for storing the activity data, and, (c) modules to monitor and visualize learner viewing behavior. |
URI: | https://doi.org/10.1109/ICALT.2013.10 https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1231 |
ISBN: | 978-0-7695-5009-1 |
Αλλοι Προσδιοριστές: | 10.1109/ICALT.2013.10 |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
2013_ICALT.pdf | 211,25 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons