Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1231
Τίτλος: A Framework for Recording, Monitoring and Analyzing Learner Behavior while Watching and Interacting with Online Educational Videos
Συγγραφείς: Kleftodimos, Alexandros
Evangelidis, Georgios
Τύπος: Conference Paper
Θέματα: FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Λέξεις-Κλειδιά: Videos
Motion pictures
Databases
Education
Measurement
Monitoring
Software
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Πρώτη Σελίδα: 20
Τελευταία Σελίδα: 22
Τίτλος Τόμου: 2013 IEEE 13th International Conference on Advanced Learning Technologies
Επιτομή: Online educational videos are increasingly used by a great number of educators. Besides the typical linear, non-interactive videos, educational videos today can contain other features such as interactivity and quizzes. This paper provides a framework for recording, monitoring and analyzing learner activity behavior while watching or interacting with online educational videos. More specifically it proposes: (a) a software specific methodology for capturing learner activity data, (b) a data model for storing the activity data, and, (c) modules to monitor and visualize learner viewing behavior.
URI: https://doi.org/10.1109/ICALT.2013.10
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1231
ISBN: 978-0-7695-5009-1
Αλλοι Προσδιοριστές: 10.1109/ICALT.2013.10
Εμφανίζεται στις Συλλογές: Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
2013_ICALT.pdf211,25 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons