Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1419
Title: | Μια εναλλακτική προσέγγιση διδασκαλίας του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση |
Authors: | Satratzemi, Maya Dagdilelis, Vassilios Evangelidis, Georgios |
Type: | Conference Paper |
Subjects: | FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences |
Keywords: | Εκπαιδευτικά προγραμματιστικά περιβάλλοντα Μικρόκοσμοι προγραμματισμού Δυσκολίες εκμάθησης προγραμματισμού |
Issue Date: | Sep-2002 |
First Page: | 289 |
Last Page: | 298 |
Volume Title: | Πρακτικά 3ου Συνεδρίου ΕΤΠΕ “Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση”, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος. Τόμος Α’, Επιμ. Α. Δημητρακοπούλου, Εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ |
Abstract: | Η εισαγωγή του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χαρακτηρίστηκε από μια ασαφή πολική από τη μεριά της Πολιτείας. Η ασάφεια αυτή εντοπίζεται σε πολλαπλά επίπεδα: τόσο στο περιεχόμενο όσο και τους στόχους της διδασκαλίας του σχετικού γνωστικού αντικειμένου. Τα τελευταία κυρίως χρόνια παρατηρείται ένας σχετικός περιορισμός της διδασκαλίας του προγραμματισμού θεωρουμένου ως ειδικού αντικειμένου. Υιοθετώντας την αντίθετη υπόθεση, ότι δηλαδή ο προγραμματισμός είναι ένα γενικού ενδιαφέροντος διανοητικό εργαλείο, παραθέτουμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα διδασκαλίας του προγραμματισμού, σε αρχάριους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η διδασκαλία αυτή στηρίζεται ακριβώς όχι στις τεχνικές ιδιαιτερότητες του προγραμματιστικού αυτού μοντέλου, αλλά στη γενικότερη παιδευτική και διανοητική του αξία. |
URI: | https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1419 |
Appears in Collections: | Department of Applied Informatics |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2002_ΕΤΠΕ_ΣΔΕ_Ρόδος.pdf | 411,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License