Please use this identifier to cite or link to this item: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1419
Title: Μια εναλλακτική προσέγγιση διδασκαλίας του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Authors: Satratzemi, Maya
Dagdilelis, Vassilios
Evangelidis, Georgios
Type: Conference Paper
Subjects: FRASCATI::Natural sciences::Computer and information sciences
Keywords: Εκπαιδευτικά προγραμματιστικά περιβάλλοντα
Μικρόκοσμοι προγραμματισμού
Δυσκολίες εκμάθησης προγραμματισμού
Issue Date: Sep-2002
First Page: 289
Last Page: 298
Volume Title: Πρακτικά 3ου Συνεδρίου ΕΤΠΕ “Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση”, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος. Τόμος Α’, Επιμ. Α. Δημητρακοπούλου, Εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Abstract: Η εισαγωγή του προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση χαρακτηρίστηκε από μια ασαφή πολική από τη μεριά της Πολιτείας. Η ασάφεια αυτή εντοπίζεται σε πολλαπλά επίπεδα: τόσο στο περιεχόμενο όσο και τους στόχους της διδασκαλίας του σχετικού γνωστικού αντικειμένου. Τα τελευταία κυρίως χρόνια παρατηρείται ένας σχετικός περιορισμός της διδασκαλίας του προγραμματισμού θεωρουμένου ως ειδικού αντικειμένου. Υιοθετώντας την αντίθετη υπόθεση, ότι δηλαδή ο προγραμματισμός είναι ένα γενικού ενδιαφέροντος διανοητικό εργαλείο, παραθέτουμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα διδασκαλίας του προγραμματισμού, σε αρχάριους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η διδασκαλία αυτή στηρίζεται ακριβώς όχι στις τεχνικές ιδιαιτερότητες του προγραμματιστικού αυτού μοντέλου, αλλά στη γενικότερη παιδευτική και διανοητική του αξία.
URI: https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/1419
Appears in Collections:Department of Applied Informatics

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2002_ΕΤΠΕ_ΣΔΕ_Ρόδος.pdf411,99 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons