Αναζήτηση


Τρέχοντα Φίλτρα:

Καθαρισμός Πεδίων
Προσθήκη Φίλτρων:

Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να κάνετε καλύτερη την αναζήτησή σας.


Αποτελέσματα 1-10 από 27 (χρόνος αναζήτησης: 0.014 δευτερόλεπτα).
Αποτελέσματα από Τεκμήρια:
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέας(εις)
2016The social aspects of consumption as predictors of consumer loyaltyTsiotsou, Rodoula H.
2016A framework for innovative service designFurrer, Olivier; Sudharshan, D.; Tsiotsou, Rodoula H.; Liu, Ben S.
Φεβ-2016A service ecosystem experience-based framework for sport marketingTsiotsou, Rodoula H.
Φεβ-2016Optimal Control of Production, Remanufacturing and Refurbishing Activities in a Finite Planning Horizon Inventory SystemBenkherouf, Lakdere; Skouri, Konstantina; Konstantaras, Ioannis
2016Blueprinting an Event & Customer Oriented Marketing Mix: The Case of the Sfendami Mountain Festival Small Scale EventGkarane, Sofia
2016Applying Brand Equity Theory to Understand the Opinion of Consumers in Social MediaKalampokis, Evangelos; Karamanou, Areti; Tambouris, Efthimios; Tarabanis, Konstantinos
2016The preferences of participants in small-scale sport events: A conjoint analysis case study from TaiwanFotiadis, Anestis K.; Vassiliadis, Chris A.; Sotiriadis, Marios D.
2016The role of economic conditions on humor generation and attitude towards humorous TV commercialsHatzithomas, Leonidas; Boutsouki, Christina; Zotos, Yorgos
2016Linked Open Cube Analytics Systems: Potential and ChallengesKalampokis, Evangelos; Tambouris, Efthimios; Tarabanis, Konstantinos
2016Cloud Computing in eGovernment: Proposing a Conceptual Stage ModelDermentzi, Eleni; Tambouris, Efthimios; Tarabanis, Konstantinos
Αποτελέσματα 1-10 από 27 (χρόνος αναζήτησης: 0.014 δευτερόλεπτα).