Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/792
Τίτλος: | The many faces of openness in education |
Συγγραφείς: | Economides, Anastasios A. Perifanou, Maria |
Τύπος: | Article |
Θέματα: | FRASCATI::Social sciences::Educational sciences::Education, general (including: training, pedagogy,didactics) |
Λέξεις-Κλειδιά: | Open education Openness MOOCs Language learning |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2018 |
Εκδότης: | IATED Digital Library |
Τόμος: | 1 |
Πρώτη Σελίδα: | 3694 |
Τελευταία Σελίδα: | 3703 |
Τίτλος Τόμου: | EDULEARN18 Proceedings |
Μέρος Σειράς: | EDULEARN18 Proceedings |
Μέρος Σειράς: | EDULEARN18 Proceedings |
Επιτομή: | This paper defines and describes nine meanings of Openness in Education. It then evaluates the Openness as Flexibility (one of these nine meanings) of several Massive Open Online Courses (MOOCs). The results reveal that these MOOCs provide limited Openness as Flexibility. |
URI: | https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.0943 https://ruomo.lib.uom.gr/handle/7000/792 |
ISBN: | 978-84-09-02709-5 |
ISSN: | 2340-1117 |
Αλλοι Προσδιοριστές: | 10.21125/edulearn.2018.0943 |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | Τμήμα Οικονομικών Επιστημών |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
RUOM_UOM_The many faces of Openness.pdf | 523,45 kB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Τα τεκμήρια στο Αποθετήριο προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.